fotografia reklamowa poznań

Jak wybrać fotografa do reklam?

Chcesz rozpocząć szeroko zakrojoną kampanię reklamową ale nie masz jeszcze wystarczająco dobrych zdjęć produktowych? Zgodnie z zasadą, że zdecydowana większość konsumentów dosłownie „kupuje oczami”, proces wyboru fotografa  powinien być dokładnie przemyślany. Tu nie ma miejsca na kompromisy i kiepskie zdjęcia – fotografia przedstawiająca produkt musi wyglądać na tyle dobrze, by zachęcić potencjalnego klienta do wyboru naszego produktu!

 

Wybór właściwego fotografa do reklam nie jest sprawą łatwą. Choć na rynku aż roi się od firm zajmujących się fotografowaniem, mało która z nich potrafi robić dobre zdjęcia produktowe. Jak mówi Błażej, właściciel jednej z firm zajmujących się fotografią reklamową w Poznaniu, wynika to ze specyfiki tego zajęcia. Fotografowanie martwych przedmiotów to zupełnie inna filozofia niż wykonywanie zdjęć ludziom czy nawet krajobrazom. Zobacz, jakie kryteria wybrać podczas wyboru fotografa do wykonania fotografii produktów Twojej firmy.

 

Dotychczasowe osiągnięcia

W branżach niejako powiązanych z działalnością artystyczną, dużo o danym specjaliście może powiedzieć jego dotychczasowe doświadczenie. To właśnie przeglądając portfolio możemy się przekonać, czy konkretny fotograf rzeczywiście jest kimś kogo aktualnie poszukujemy. Przeglądając zdjęcia spróbuj się zastanowić, czy one same rzeczywiście zachęcają Cię do zakupu konkretnego produktu. Nie warto jednak tracić zbyt dużo czasu – zdjęcie ma chwytać za serce od pierwszego wejrzenia.

 

Doświadczenie w branży

Fotografia produktowa to temat tak szeroki, że właściwie ciężko o jakiekolwiek uogólnienia. Inaczej, bowiem, fotografuje się dzbanek do kawy, a jeszcze inaczej okna dachowe. Zanim zdecydujesz się na usługi konkretnego fotografa, sprawdź jakie doświadczenie posiada on w Twojej branży. Następnie, użyj swojego fachowego oka by ocenić, czy te zdjęcia to rzeczywiście to, do czego dążysz.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.