domy mediowe warszawa

Skuteczna promocja firmy w Internecie

W 2015 wydatki polskich przedsiębiorstw na promocje w Internecie wzrosły o ponad 15% i jest to tendencja rosnąca. Innymi słowy – warto zainwestować w promocję w Sieci, bo konkurencja pewnie już tu jest!

domy mediowe warszawa
http://photo.foter.com/photos/214/social-media-outsourcer.jpg

Na polskim rynku funkcjonuje całe mnóstwo firm, które zajmują się budową wizerunku w Internecie. Nic w tym dziwnego – jest to, ostatecznie, wiedza na tyle dostępna, że podstawy może przyswoić sobie niemal każdy. Niestety, różnie bywa z realizacją teorii w praktyce. Aby kampania promocyjna przyniosła odpowiednio wysoki zwrot z inwestycji (czyli ROI), warto ostrożnie dobierać firmę, która wykona całą kampanię promocyjną.

Wybór firmy reklamującej

Obecnie, firmy zajmujące się kampaniami reklamowymi określa się mianem domów mediowych. Wpisując do wyszukiwarki internetowej hasło w rodzaju “domy mediowe w Warszawie” (albo dowolnym innym mieście), otrzymuje się kilka stron wyników, co może wpędzić osobę poszukującą odpowiedniej propozycji w niemałe zakłopotanie. Oto kilka sugestii na temat tego, jak dokonać dobrego wyboru.

Doświadczenie

Po pierwsze, portfolio. Reklama internetowa to jedna z tych branż, w których najbardziej liczą się dotychczasowe osiągnięcia. Zanim podejmie się decyzję o wyborze konkretnej firmy, koniecznie trzeba zapoznać się z dotychczasowymi kampaniami. Dobrze byłoby, gdyby portfolio zawierało w miarę różnorodne przykłady działań reklamowych – od kampanii dla firm produkujących karmy dla zwierząt, przez pieluszki czy jogurty. To dowód na to, że mamy do czynienia z profesjonalistami, którzy podołają każdemu zadaniu.

domy mediowe warszawa
https://farm4.staticflickr.com/3365/4636349357_1fd0bdceb5_o.png

Równie ważne są wyróżnienia i tytuły, jakie otrzymał dany dom mediowy. Nieważne, czy to statuetka Dom Mediowy Roku czy też nagrody za poszczególne kampanie – im więcej, tym lepiej! Warto sprawdzić także notowania danej firmy w rankingach – ciekawy przykład można znaleźć tutaj http://www.mcw.com.pl/pl/nasze-osi%C4%85gni%C4%99cia/mediacom-w-rankingach.aspx

Jak wybrać?

Złoty środek w przypadku domu mediowego nie istnieje. Warto rozsądnie wybierać wśród gąszczu propozycji dostępnych na rynku. I jeszcze jedna ważna kwestia – nie warto dawać się skusić niskim cenom, bowiem z reguły oznacza to równie niską jakość usługi. Zasada jest prosta – wyższa cena = wyższy ROI!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.