Nowa odsłona hitu

Auto klasy średniej produkowane przez firmę z niemieckiego miasta Kolonia to od lat jeden z najpopularniejszych samochodów w segmencie D. Nie będzie przesadą stwierdzenie, że Ford, jak mało który z pozostałych producentów z Europy czy reszty świata, ma naprawdę spore portfolio w klasie średniej, a auta tego producenta pozycjonowane w tej klasie od lat stanowią synonim elegancji i uważane są za bardzo reprezentatywne. Nowe Mondeo nie jest tu wyjątkiem!

https://photos-2.carwow.co.uk/blog/1600/Ford-Mondeo-2015-hybrid.jpg

Najnowsza odsłona niemieckiego hitu w klasie średniej nosi oznaczenie MK5, co oznacza, że jest to już piąta generacja tego samochodu. To auto po raz pierwszy pokazane zostało trzy lata temu, lecz do sprzedaży trafiło dopiero w 2014.

Nietuzinkowy wygląd

http://resources.carsguide.com.au/styles/cg_hero_large/s3/ford-mondeo-titanium-sedan-2015-(3).jpg

Pierwsze spotkanie z nowym Mondeo wyraźnie pokazuje, jak jednostajna jest współczesna motoryzacja. Coraz ciężej odróżnić, czy na ulicy mija nas auto koreańskie, szwedzkie czy może francuskie. Na szczęście, nowy Ford Mondeo Titanium ma swój własny, unikatowy design, który zdecydowanie odróżnia go od propozycji pozostałych producentów. Popatrzcie zresztą na dołączone do tego artykułu fotografie – Mondeo zdaje się być świetnym połączeniem elegancji i ukrytej siły. Może to, co prawda, dziwnie brzmieć w przypadku samochodu mierzącego prawie pięć metrów długości, lecz takie są fakty. Przyczajony profil boczny auta przywodzi na myśl gotowe do skoku zwierzę. Z kolei elegancja Mondeo wyraża się w subtelnych dodatkach – trapezoidalny grill czy chromowane elementy – oto, co rzeczywiście pokazuje, że mamy do czynienia z luksusowym samochodem. Zobaczcie zresztą sami: http://www.ford.pl/Samochody_osobowe/NowyFordMondeo/Models

Wygoda

Limuzyna klasy średniej musi, przede wszystkim, zapewniać odpowiedni poziom wygody i pod tym względem Mondeo również bardzo punktuje. Co prawda nigdy nie można było narzekać na brak miejsca w tym aucie, lecz obecna generacja jest pod tym względem prawdziwym rekordzistą. Ilość przestrzeni w tylnym rzędzie siedzeń jest prawie rekordowa – bez problemu zasiądą tam nawet słusznych rozmiarów panowie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.