Skoda Flota

Kupujemy auto służbowe

Nie od dziś wiadomo, że eksploatacja aut służbowych potrafi naprawdę mocno uderzyć po kieszeni firmę. Co ciekawe, często nie zależy to wcale od tego, jak spora jest flota, lecz raczej od wyboru modelu, który będzie służył w naszej firmie jako auto reprezentacyjne. No właśnie – jaki samochód wybrać?

Jeżeli nigdy wcześniej nie mieliście okazji decydować o tym, jaki samochód wybrać do firmowej floty, to szybko zdacie sobie sprawę, że nie jest to wcale łatwe zadanie. Choć mogłoby się wydawać, że w porównaniu z mękami wyboru, jakie musimy przeżywać przy okazji zakupu auta do użytku prywatnego, jest to znacznie łatwiejsze zadanie, to jednak prawda jest zgoła inna. Dla początkujących fleet managerów mamy zatem kilka porad.

Po pierwsze, koszty. W dzisiejszych czasach, zamiast zakupu, znacznie bardziej opłaca się leasing samochodu. W tej formule płacimy zaledwie cząstkę rzeczywistej ceny auta, a jednocześnie możemy go normalnie używać.  Wystarczy przyjrzeć się dokładnie treści na stronie www producenta – zawarty tam kalkulator leasingowy umożliwia sprawdzenie, czy oferta rzeczywiście jest dla nas korzystna. Co ważne, nie ma tu ograniczeń co do wieku firmy – leasing dla nowych firm jak i dla działających od wielu lat jest równie łatwo dostępny. 

Skoda Flota
Źródło: polmotauto.pl

Zwróć uwagę na warunki serwisowania. I choć kupujesz nowe auta, to trzeba pamiętać, że w intensywnej eksploatacji w firmie ich regularny serwis to podstawa bezawaryjności, a co za tym idzie, niskich kosztów. Właśnie – koszty. Pod tym względem bardzo pozytywnie wyróżnia się program Skoda Flota (czyli leasing samochodowy w ramach programu Volkswagen Leasing), w ramach którego możemy serwisować służbowe auta naszej firmy w bardzo atrakcyjnej cenie. Dodatkowo, w przypadku czeskiej marki cieszy bardzo rozbudowana sieć serwisowa – przedstawicielstwo tego koncernu znajduje się w każdym powiatowym mieście w Polsce, dzięki czemu nie będzie żadnego problemu z serwisem na wyjazdach służbowych.

Nie zapominajmy również o spalaniu, które w przypadku samochodów flotowych pokonujących ogromne przebiegi ma spore znaczenie. Nie zamierzamy tutaj dyskutować na temat wyższości diesla nad LPG, bowiem każdy powinien sobie samemu wyliczyć koszty w obu przypadkach.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.